Sunday, October 4, 2015

permulaan saya~

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah. 

Yang itu hanya aku mampu aku tuturkan dengan sebesar-besar hidayah yang Kau berikan kepadaku.. Hanya sebuah buku, Kau mampu menjentik hatiku supaya kembali kepadaMu. Alhamdulillah. Semoga Kau tidak membolak balik hati ini setelah Kau kurniakan hidayah dan kesedaran kepadaku. Dan moga rahmat dan keberkatanMu sentiasa bersamaku..

Hakikatnya, diri ini tidak pandai untuk berceloteh seperti mana blogger2 yang lain..hihi..Ini sekadar untuk mengisi masa lapang daripada duk melayari 'facebook' 24/7..sekurang-kurangnya dapat melatih  otak ini untuk sentiasa berfikir apa yang perlu diceritakan dalam blog ini..hehehe. 

Actually, saya tidak tahu apa yang hendak dikongsikan di sini. tapi sebagai permulaan, rasanya tak salah untuk saya menceritakan serba sendikit tentang diri ini.. okay..saya anak sulung dari 8 org adik beradik, berasal dari sebuah perkampungan di daerah hulu terengganu, terengganu. sekarang telah melanjutkan pelajaran di sebuat ipta yang terletak di selatan semenanjung. tu saje ringkasan tentang diri saya.. =)

okay bai..


No comments:

Post a Comment